با قدرت می توان گفت که امروزه فضای مجازی نقش مهمی در صنعت پزشکی و زیبایی ایفا می کند. به هر میزان که افراد جامعه برای سلامتی و زیبایی اهمیت می دهند، آنها از فضای مجازی برای آموزش در این حوزه و ایجاد ارتباط بهره می گیرند.در نظر داشتن فضای مجازی به عنوان یک ابزار مهم در بازاریابی دیجیتال نه تنها به رشد مجموعه شما کمک می کند بلکه در امر برندینگ شما نیز بسیار موثر است.
اهمیت مدیریت فضای مجازی
حضور فعال و موثر
بدون یک حضور فعال و موثر در فضای مجازی شما به رقبای خود به
راحتی اجازه می دهید که از شما پیشی بگیرند. بدون داشتن یک تیم
حرفه ای که فضای مجازی شما را مدیریت کند، تقریبا ارتقاء سطح
کیفیت و تعامل با مخاطب در فضای مجازی امری غیر ممکن است.
پاسخگویی دقیق و به موقع
فضای مجازی یک بستر برای ایجاد تعامل سازنده در راستای هداف
بازرایابی ماست از این رو پاسخگویی دقیق و به موقع به مخاطبین
در راستای رفع نیاز آنها در ایجاد اعتماد نسبت به برند شما امری
مهم است. تیم مدوان به طور مستمر فضای مجازی را بررسی کرده
و در تعامل با مخاطبین خواهد بود.
ایجاد اعتماد
آن چیزی که امروزه بازاریابی فضای مجازی را از روش های قدیمی
مستثنا کرده این است که به شما اجازه دسترسی به جامعی هدف
بزرگی را می دهد که میتوان با تولید محتوا و پاسخگویی در فضای
برای مخاطبین ایجاد اعتماد کرد و برند خود را ساخت.
Previous
Next
Previous
Next
تخصصی در حوزه پزشکی
مدیریت مجموعه توسط پزشک
کلیه خدمات بازاریابی پزشکی
بهترین راه برای جذب بیمار
%0
72 درصد از صاحبان کسب و کار ذکر کرده اند که محتوای تولید شده با کیفیت بالا تاثیری به سزایی در جذب مخاطب داشته است.23 درصد افزایش دزآمد در نتیجه نمایش برند در تمامی ابعاد از جمله لباس پرسنل کلینیک. Statista
%0
58 درصد از صاحبان کسب وکار ذکر کرده اند که محتوای اورجینال تولیدی توسط خود تاثیر به سزایی در بازریابی آنها داشته است.23 درصد افزایش دزآمد در نتیجه نمایش برند در تمامی ابعاد از جمله لباس پرسنل کلینیک. Statista
%0
نزدیک به 40 درصد از صاحبان کسب و کار ذکر کرده اند که بازاریابی محتوایی بخش مهمی از استراتژی بازریابی آنها را تشکیل داده است.Adobe
%0
57درصد از کسب و کارها حداقل یک نیرو را برای پاسخگویی و مدیریت فضای مجازی استخدام کرده اند. HubSpot
بهترين راه براي جذب بيمار
57درصد از کسب و کارها حداقل یک نیرو را برای پاسخگویی و مدیریت فضای مجازی استخدام کرده اند. HubSpot
نزدیک به 40 درصد از صاحبان کسب و کار ذکر کرده اند که بازاریابی محتوایی بخش مهمی از استراتژی بازریابی آنها را تشکیل داده است. Adobe
72 درصد از صاحبان کسب و کار ذکر کرده اند که محتوای تولید شده با کیفیت بالا تاثیری به سزایی در جذب مخاطب داشته است Statista
58 درصد از صاحبان کسب وکار ذکر کرده اند که محتوای اورجینال تولیدی توسط خود تاثیر به سزایی در بازریابی آنها داشته است. Statista University
روش کاری ما
هماهنگی
پست گذاری
مدیریت محتوایی
پاسخ به محتوای تخصصی با هماهنگی پزشک
تولید محتوای خام
محتوای خام بر اساس تقویم محتوایی توسط سفیر در مطب تولید می شود.
محتوایی ویدیویی تدوین و محتوای تصویری بر اساس هویت بصری پزشک
طراحی می شود.
طراحی
تمامی محتواهای طراحی براساس استراتژی و تقویم ماهانه توسط طراح
طراحی شده و در اختیار ادمین پیج قرار می گیرد.
محتوای متنی
تمامی محتواهای متنی بر اساس تقویم محتوایی با ذکر منبع معتبر
علمی تولید شده و در طراحی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
استوری
استوری های طراحی شده توسط طراح و تدوین شده توسط تدوینگر در قالب
هویت بصری پزشک در زمان مشخص بر اساس تقویم محتوایی توسط ادمین
انتشار پیدا می کند.
پست
تمامی پست ها از قبل طراحی و تدوین شده و در زمان مشخص بر اساس تقویم
توسط ادمین اختصاصی برای پزشک انتشار پیدا می کند
بررسی کامنت ها
تمامی کامنت ها بررسی شده و مدیریت می شود و به موقع در راستای رفع نیاز مخاطب به تمامی کامنت ها پاسخ داده می شود.
پاسخ به دایرکت
پاسخ سریع و دقیق به مخاطب علاوه بر ایجاد حس اعتماد و ارزش به مخاطب در برندینگ شما تاثیر بسزایی می گذارد. ادمین در کمترین زمان ممکن بررسی می کند.
ارتقاء محتوایی
با بررسی محتوای انتشار داده شده در راستای ارتقاء آن و بررسی بازخورد مخاطب در راستای بهبود عملکرد و استراتژی اقدام می شود.
بررسی محتوا
با توجه به تخصصی بودن حوزه پزشکی کلیه سوالات مخاطبین که تخصصی بوده با هماهنگی با پزشک پاسخ داده می شود.
کنترل با پزشک
تمامی محتواها قبل از انتشار حتما با نظر پزشک بررسی شده و بعد از آن اقدام به انتشار بر اساس تقویم محتوایی صورت می گیرد.
آدرس : تهران- میرداماد، مجمتع کامپیوتر پایتخت برج B طبقه 9 واحد 904