آموزش معادل افزایش بیماران وفادار

چرا آموزش مدیریت ارتباط با بیمار ؟

امروزه در دنیا ارتباط ضعیف تنها دلیل اصلی شکایت بیماران از متخصصان مراقبت های درمانی است . مطالعات اخیر نشان داده است که بسیاری از بیماران مهارت های ارتباطی متخصصان درمان را حتی بالاتر از مهارت های درمانی ارائه دهنده خدمات ، ارزیابی می کنند . کلینیک ها و مدیران ارشد در صنعت بهداشت و درمان به طور معمول دلیل موفقیتشان را داشتن یک ارتباط موثر می دانند.

آموزش مدیریت ارتباط با بیمار به منظور کمک به پرسنل درمان جهت افزایش مهارت های برخورد با بیماران است تا بهترین خدمات ممکن در زمان مواجهه با بیماران ارائه شود. از این رو مدآکادمی براساس محتوای آموزشی و متد کارگاهی پرسنل کلینیک های پزشکی را در سطوح مختلف آموزش و تعلیم می دهد.

اهمیت آموزش مدیریت ارتباط با بیمار

درک اهمیت زبان بدن و مهارت گوش دادن
70% از ارتباطات بصورت غیر کلامی، 23% شامل تن صدا و فقط 7% توسط کلمات انتخاب شده اتفاق می افتد. این شکل از ارتباطات به ویژه در موقعیت های استرس زا از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه نیاز بیمار به احتمال زیاد بصورت غیرکلامی ارسال می شود.
مهارت سازگاری و شیوه ارتباط با بیمار
اطلاعات درمانی پایین، تفاوت های زبانی، اختلالات بینایی، ناشنوایی، پیری یا سردرگمی ممکن است ارتباط با برخی بیماران را دچار اختلال کند. بنابراین کارشناسان مراقبت های درمانی برای انتقال پیام خود باید یاد بگیرند شیوه ارتباط خود را با این بیماران تطبیق دهند تا کارایی خود را حفظ کنند.
مهارت برخورد با بیماران شاکی و عصبانی
بیماران ممکن است به دلایل مختلف احساس کنند که برخوردی توهین آمیز یا ناعادلانه با آن ها شده و عصبانی شوند. یک کارشناس مراقبت های درمانی باید این توانایی را داشته باشد که به سرعت خشم و عصبانیت بیمار را تشخیص داده و آن را به شیوه ای مؤثر و کارآمد مدیریت کند.
مهارت ارتباط با بیمار بصورت تلفنی
شخصی که به تلفن پاسخ می دهد نماینده مطب یا کلینیک است و اولین برداشتی که بیمار یا همکار از آن مرکز درمانی دارد در این زمان صورت میگیرد. آداب معاشرت درست و بجا برای اطمینان از تعامل مثبت، بین افرادی که از طریق تلفن ارتباط برقرار می کنند امری حیاتی است.
Previous
Next
Previous
Next

تخصصی در حوزه پزشکی

مدیریت مجموعه توسط پزشک

کلیه خدمات بازاریابی پزشکی

بهترین راه برای جذب بیمار

%0
84 درصد از پرسنل شرکت های با عملکرد عالی ، کلیه آموزش های حرفه ای مورد نیاز به آن ها داده شده است.(IBM)
%0
آموزش ناکافی می تواند باعث ضرر و زیان سالانه حدوداً 550 میلیارد دلار در دنیا شود. (Forbes)
%0
در سال 2019 در دنیا حدوداً 370.3 میلیارد دلار جهت آموزش پرسنل هزینه شده است. (Guide2Research)
%0
مجموعه هایی که در آموزش پرسنل خود سرمایه گذاری می کنند، 21درصد سود بیشتری کسب می کنند. (Gallup)

بهترين راه براي جذب بيمار

مجموعه هایی که در آموزش پرسنل خود سرمایه گذاری می کنند، 21درصد سود بیشتری کسب می کنند. (Gallup)
در سال 2019 در دنیا حدوداً 370.3 میلیارد دلار جهت آموزش پرسنل هزینه شده است. (Guide2Research)
84 درصد از پرسنل شرکت های با عملکرد عالی ، کلیه آموزش های حرفه ای مورد نیاز به آن ها داده شده است. (IBM)
آموزش ناکافی می تواند باعث ضرر و زیان سالانه حدوداً 550 میلیارد دلار در دنیا شود. (Forbes)

روش کاری ما

  • اصول ارتباطات
  • ارتباطات غیرکلامی
  • ارتباطات کلامی
  • ارتباطات و رفتار حرفه ای
  • مهارت های مصاحبه با بیمار
  • تطبیق ارتباطات با توانایی درک بیمار
  • مهارت های ارتباطات الکترونیک و آداب تلفن

آدرس : تهران- میرداماد، مجمتع کامپیوتر پایتخت برج B طبقه 9 واحد 904

Copyright © 2021 SoftAvan