به همراهتان هستیم

معرفی مدوان

مدوان تنها مجموعه ارائه دهنده کلیه خدمات بازاریابی به صورت تخصصی در حوزه پزشکی است که توسط دکتر حمیدرضا نوروزی دانش آموخته رشته پزشکی از دانشگاه تهران بنیان گذاری شده است. مجموعه مدوان با جمع آوری تیمی مجرب شامل متخصصین بازاریابی دیجیتال، طراحان گرافیکی، طراحان وب و سئو، متخصصین حوزه تبلیغات، تیم تولید کننده محتوا (عکاس، فیلمبردار، کارگردان، تدوینگر بهمراه پزشکان مترجم متون پزشکی) و همچنین طراح لباس، طراح دکور و تیم جذب وآموزش پرسنل کلینیک، بر آن است تا تمامی خدمات مورد نیاز پزشکان را به بهترین نحو و یکجا ارایه نماید.

تاریخچه فعالیت

با پشتوانه تجربه 20 ساله دکتر نوروزی در حوزه مدیا در مجموعه شیما فیلم و سینما هفت و تلفیق نیاز حوزه پزشکی و بازاریابی دیجیتال بر آن شدیم تا در مسیر تخصصی پزشکی و درک نیاز این حوزه فعالیت خود را گسترش داده و خدماتی از قبیل طراحی لباس، طراحی دکور، مدیریت ارتباط با بیمار، واحد جذب پرسنل پزشکی و آموزش پرسنل به صورت تخصصی را راه اندازی کردیم تا در این مسیر بتوانیم به تمامی نیاز حوزه پزشکی پاسخ دهیم.

چرا مدوان؟

مجموعه مدوان به صورت تخصصی و متمرکز فقط در حوزه پزشکی فعالیت دارد. به همین دلیل دائما در حال تحقیق و مطالعه و شناخت پرسونای مخاطب در این حوزه بوده و مخاطبین این صنعت را بیش از هر مجموعه دیگری می شناسد.

مدوان با پشتوانه سابقه 20 ساله در حوزه رسانه و دیجیتال و با بهره گیری از دانش بازاریابی و تیم تخصصی با تدوین استراتژی و تولید محتوای حرفه ای با استفاده از تجهیزات و پاسخ گویی به نیاز مخاطب در حوزه پزشکی به بهتر شدن کیفیت خدمات شما در فضای مجازی و افزایش میزان رضایت بیماران از فعالیت و حضور شما در فضای مجازی خواهد شد.

از آنجایی که بازاریابی یک فعالیت چند کاناله بهم پیوسته و منظم است که همچون یک پازل به صورت مجزا از هم ناکارآمد خواهد بود، مجموعه مدوان با ارائه کلیه خدمات بازاریابی و برندینگ در یک جا و به صورت تخصصی در کنار پزشکان خواهد بود.

مجموعه مدوان تمامی مراحل بازاریابی را برعهده خواهد گرفت تا شما با خیال راحت بر روی کار خود تمرکز کنید.

آدرس : تهران- میرداماد، مجمتع کامپیوتر پایتخت برج B طبقه 9 واحد 904

Copyright © 2021 SoftAvan