اصولا نرخ تعامل در اینستاگرام حول اعدادی مثل 1 تا 2 درصد یا حتی اعداد اعشاری کم‌تر از 1 می‌چرخد!

در واقع در اینستاگرام اصولا نرخ تعامل بین 1 الی 3 درصد یک نرخ خوب محسوب می‌شود.

به طور دقیق‌تر، در تصویر پایین میانگین یک نرخ تعامل خوب با توجه به تعداد فالوورهای پیج را مشاهده می‌کنید:

راه های افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام:

راه های افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام:

 

زمان پست گذاری

جهت نتیجه‌گیری بهتر برای نرخ تعامل ، مرتب قسمت اینسایت اینستا را رصد کنید و سعی کنید پست‌های خود را در زمانی بگذارید که فالوئرهای شما بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند.

 دعوت کاربر به تعامل:

نکته!

باید اضافه کرد یک محتوا هرچقدر هم خوب باشد تا مستقیم (و یا غیرمستقیم) مخاطب را به فعالیت های بالا دعوت نکنیم میزان تعامل آن نسبت به زمانی که به او می گوییم پستم را لایک کن و برای دوستت بفرست کمتر خواهد بود پس با توجه به پیجی که روش کار میکنیم و ادبیاتی که در آن بکار میبریم بهتر است مخاطب را به تعامل دعوت کنیم! تولید محتوا موضوع مهمی است که باید به تیم حرفه ای بسپارید.

 استفاده از هشتگ های مناسب

در اینستاگرام می‌توان تا سقف ۳۰ هشتگ را برای هر پست استفاده کرد، اما در حال حاضر استفاده از تمام این ظرفیت توصیه نمی‌شود. عدد دقیقی برای تعداد ایده‌آل هشتگ‌های هر پست وجود ندارد، اما پیشنهاد می شود استفاده از حدود ۸ تا ۱۰ هشتگ مرتبط و مناسب برای هر پست است.

   چطور هشتگ مناسب پیدا کنیم؟

 تبلیغات و همکاری با صفحات مشابه

 تبلیغات و همکاری با صفحات مشابه

گذاشتن پست های مشترک و لایو مشترک همچنین تعامل با هم صنف های پیجی که رو آن کار میکنید.

گذاشتن کامنتی برای دیگران که ترجیحن به آن کامنت پاسخ داده شود و یا پین شود لایک کردن پست های بقیه، ریپلای استوری ها، پاسخگویی به کامنت های زیر پست مخصوصا در یک الی دو ساعت بعد از پست گذاری و …

برای آشنایی با تولید محتوا با هوش مصنوعی، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *