در مسیر درست حرکت کنید

چرا آنالیز داده؟

یکی از بزرگترین مزیت های عصر دیجیتال توانایی ردیابی و تجزیه و تحلیل نتایج با ابزار دیجیتال است اگرچه آنالیز داده ها در بازاریابی دیجیتال تنها محدود به آنالیز فضای وب نمی شود بلکه یک آنالیز جامع به شما این امکان را می دهد که بررسی کنید به چه میزان استراتژی شما موفق بوده و بر مخاطبین خود چه تاثیری داشته است. این امر به شما چشم انداز لازم را می دهد که در چه مسیری هستید و به کجا خواهید رفت بنابراین به طور مداوم می توانید استراتژی خود را بهینه کنید که این امر در بازاریابی سنتی محقق نخواهد شد.

هنگامی که از یک تجارت موفق صحبت می کنیم همواره المان هایی هستند که از اهمیت ویژه ای در فضای دیجیتال برخوردار هستند.داشتن یک وبسایت یکی از همان المان هاست. بدون داشتن یک وبسایت اطلاعات زیادی درباره مخاطبین خود از دست خواهید داد. درک آنالیز داده ها در بازاریابی دیجیتال تنها در رابطه با تعداد افراد نیست بلکه درک نیاز مخاطب با توجه به رفتار او درقبال محتوای شماست.

در حوزه پزشکی شناخت مخاطبین این حوزه و رفتار آنها در ارتباط با محتوای تخصصی در فضای مجازی و آنلاین بر تعیین استراتژی و تولید محتوا در این راستا بسیار موثر است. گروه بازاریابی مدوان با توجه به تخصصی بودن حوزه فعالیت خود دائما رفتار مخاطبین را تحلیل کرده و آشنایی کامل با این حوزه دارد.

اهمیت آنالیز داده ها

حرکت هدفمند
با بررسی و آنالیز داده های فضای آنلاین و تعیین استراتژی بر این اساس به خوبی می توان در مسیر رفع نیاز مخاطبین در فضای آنلاین قدم برداشت از این رو تیم مدوان به طور پیوسته رفتار مخاطب در قبال محتوای تولیدی را رصد می کند و بر این اساس در ادامه مسیر بازاریابی گام بر می دارد.
تبلیغات هدفمند
اگر برند شما می خواهد در فضای دیجیتال موفق باشد، باید به طور دقیق و پیوسته تاثیر هر یک از کمپین های تبلیغاتی چه در فضای مجازی و چه در فضای وب را مرود بررسی قرار دهد. از این رو اگر شما اطلاعات دقیقی از میزان تاثیر گذاری و بازگشت سرمایه در تبلیغات خود داشته باشید به راحتی می دانید که باید بر کدام بخش تمرکز کنید.
تولید محتوا براساس نیاز مخاطب
تولید محتوای هدفمند بر اساس نیاز مخاطب در نتیجه تحلیل داده و رفتار مخاطبین حوزه پزشکی یکی از نتایج ارزشمند در نتیجه تحلیل داده است. با توجه به این که تیم مدوان به طور تخصصی در حوزه پزشکی فعالیت داشته و تولید محتوا می کند، همواره رفتار مخاطبین درقبال محتوا را آنالیز و بررسی کرده و بر این اساس بهبود می بخشد.
Previous
Next
Previous
Next

تخصصی در حوزه پزشکی

مدیریت مجموعه توسط پزشک

کلیه خدمات بازاریابی پزشکی

بهترین راه برای جذب بیمار

%0
40 درصد از سازمان ها در سال 2019 تصمیم بر افزایش بودجه آنالیز داده ها گرفته اند. marketingevolution
%0
64 درصد از لیدرهای حوزه بازاریابی بر این عقیده اند که در دنیای امروز آنالیز داده نقش مهمی در تعیین استراتژی بازاریابی دارد.
%0
بر اساس تحقیقات 32 درصد از بازاریابان به این نتیجه رسیدن که آنالیز داده یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین استراتژی بازاریابی برای آنها است.marketingevolution
%0
76 درصد از بازاریابان تصمیمات بازاریابی خود را براساس آنالیز داده انجام می دهند. marketingevolution

بهترين راه براي جذب بيمار

76 درصد از بازاریابان تصمیمات بازاریابی خود را براساس آنالیز داده انجام می دهند. marketingevolution
بر اساس تحقیقات 32 درصد از بازاریابان به این نتیجه رسیدن که آنالیز داده یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین استراتژی بازاریابی برای آنها است.marketingevolution
40 درصد از سازمان ها در سال 2019 تصمیم بر افزایش بودجه آنالیز داده ها گرفته اند. marketingevolution
64 درصد از لیدرهای حوزه بازاریابی بر این عقیده اند که در دنیای امروز آنالیز داده نقش مهمی در تعیین استراتژی بازاریابی دارد.

روش کاری ما

  • آنالیز فضای مجازی
در فضای مجازی به صورت ماهیانه اهدافی که از قبل تعیین شده با توجه به شاخص های اندازه گیری بررسی شده و میزان پیشرفت کار مشخص می شود که این که در تعیین استراتژی آینده نقش اساسی دارد.
  • آنالیز وبسایت
تیم طراحی وب و سئو مدوان به طور ماهیانه گزارش عملکرد دقیق از وضعیت وبسایت و آنالیز دقیق رفتار مخاطب به منظور بررسی ارائه می دهد.
  • گزارش دهی ماهیانه
هر ماه گزارش کامل فضای مجازی و وبسایت در اختیار پزشک قرار گرفته تا از روند اجرای کار اطمینان حاصل شود.

آدرس : تهران- میرداماد، مجمتع کامپیوتر پایتخت برج B طبقه 9 واحد 904

Copyright © 2021 SoftAvan